Cum comand online

Pentru trimiterea unei comenzi va rugam sa alegeti din urmatoarele optiuni: 

- inregistrarea unui cont pe site si plasarea comenzii online (procedura este explicata mai jos);

- utilizarea butonului de comanda rapida aflat pe pagina produsului (aceasta procedura este mai rapida nu necesita inregistrarea unui cont pe site si o recomandam pentru comenzile care contin doar o anumita cantitate dintr-un singur produs);

- email cu detaliile produselor dorite trimis catre adresa comenzielectrice@gmail.com care sa contina datele dvs de contact (email, telefon), detaliile comenzii (cod produs, denumire, cantitate), datele de livrare si de facturare.

Va rugam sa utilizati una din optiunile de mai sus si va precizam ca nu preluam comenzi telefonic.

Plasarea unei comenzi presupune parcurgerea urmatorilor pasi:

 Alege produsele

Folosind meniul din stanga, navighezi prin categoriile de produse. Odata ce ai gasit un produs care se potriveste dorintelor tale, apasa pe butonul: “Adauga in cos”.

Cosul de cumparaturi

Cosul de cumparaturi este practic o grupare a produselor pe care doresti sa le comanzi. Aceasta grupare permite calcularea totalului comenzii.

La adaugarea produselor in cos, vei fi directionat automat in pagina cosului de cumparaturi, unde ai posibilitatea sa revezi lista produselor, sa actualizezi cantitatile sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate. Pentru a mai adauga produse in cos, poti reveni in magazin prin apasarea butonului "Continua cumparaturile”. Cand ai terminat selectarea produselor dorite apasa butonul "Actualizeaza cos".

Detalii comanda

Dupa ce ai ales produsele, compleaza detaliile privind livrarea comenzii astfel:

a. Daca esti client nou, parcurge pasii de realizare a unui cont nou prin competarea tuturor detaliilor mentionate.

b. Daca esti deja client, introduce email-ul si parola si se vor incarca toate datele pe care le-ai folosit la ultima comanda.

Modalitate de plata si de livrare

Dupa ce ai introdus datele tale, te rugam sa alegi modalitatea de livrare si de plata (ramburs la curier in momentul primirii comenzii sau ordin de plata inainte de trimterea comenzii in baza facturii proforme emise de noi) din optiunile afisate pe site. Daca ai si alte solicitari legate de comanda ta, te rugam sa le notezi in sectiunea “Alte solicitari” inainte de a da click pe butonul “Finalizeaza comanda”.

Informatii livrare

  • - Transport in Bucuresti si in tara in 24 - 48 ore in functie de locatie
  • - Transport gratuit pentru Bucuresti si Ilfov la comenzi mai mari de 300 lei si in tara la comenzile de peste 1200 lei
  • - Comenzile cu valoare mai mica de 300 lei pentru Bucuresti/Ilfov sau 1200 lei pentru tara vor fi taxate suplimentar cu 30 lei (tva inclus) reprezentand costul transportului.  

 

Livrarea comenzilor se face de luni pana vineri. In cazul in care doriti comanda sa fie livrata sambata aceasta optiune este posibila si pentru ea se percepe un tarif suplimentar la costul de transport de 6 lei plus TVA. Tariful se percepe inclusiv pentru comenzile care se incadreaza in sumele de gratuitate transport. 

Taxa de deschidere colet la livrare este de 2.5 lei plus tva/expeditie. Aceasta optiune se aplica doar la cererea clientului si se adauga la costurile de transport mentionate (inclusiv la coletele care au gratuitate pentru transport). 

Pentru comenzile de cabluri, conductori, pat metalic, tablouri metalice, tub rigid, teava corugata, copex, bara de cupru, platbanda, tarusi, stalpi transportul este asigurat contra cost suportat integral de client, indiferent de valoarea facturii si localitatea de livrare (in cazul acestor produse care sunt atipice ca si greutate sau volum nu se aplica regulile de mai sus legate de gratuitate si nici tariful standard de 30 lei).

Firma de curierat care asigura livrarile comenzilor site-ului are cea mai mare acoperire din tara 5000 localitati fara km suplimentari. In cazul in care adresa ta se afla intr-o localitate in afara ariei de acoperire cheltuielile de transport o sa creasca cu nr de km suplimentari. Inainte de trimiterea comenzii vei fi informat asupra acestui aspect ca sa primim acceptul tau pentru diferenta de plata.

In cazul in care ai contract cu o anumita firma de curierat si doresti livrarea produselor prin aceasta te rugam sa faci aceasta mentiune la rubrica observatii cand plasezi comanda pe site.

Finalizare comanda

Dupa plasarea comenzii, vei primi un e-mail de confirmare cu numarul comenzii tale. Ulterior vei fi contactat de consultantii nostri de vanzari, iar livrarea se va face conform optiunilor alese. Factura produselor comandate o sa o primesti in colet sau pe email in format electronic. 

Precizare

La anumite produse care nu sunt in stoc si necesita comanda speciala (introducerea produsului in productie, comanda de import) ne rezervam dreptul de a cere clientilor nostri un avans de 30% la confirmarea comenzii. Va informam ca aceste produse nu pot fi returnate. Pentru acest avans se emite o factura proforma sau factura de avans in baza careia se achita suma respectiva urmand ca la livrarea marfurilor clientul sa achite diferenta ramasa. 

Preturile produselor din sectiunea cabluri si conductori pot suferi modificari in functie de fluctuatia pretului la bursa al materiei prime (cupru sau aluminiu).

Taxa verde

Va informam conform legislatiei in vigoare ca la preturile din site la sursele de iluminat cu descarcare in gaze (fluorescente, compact fluorescente, sodiu, mercur, iodura metalica) vom adauga taxa verde 0.90 lei fara TVA per bucata. Taxa verde va fi evidentia ta separat pe factura de vanzare.

Nota

Confirmarea de Inregistrare a Comenzii primita de catre Cumparator automat, nu creeaza obligatii contractuale si nu este o confirmare a faptului ca produsele sunt pe stoc.
Comanda plasata on-line de catre Cumparator, va fi considerata valida numai dupa confirmarea acesteia de catre Vanzator.
Validarea comenzii de catre Vanzator se va face prin mesaj scris (e-mail) catre Cumparator sau prin contactarea telefonica a Cumparatorului.

Validarea comenzii de catre Vanzator se face doar daca:

1. Datele de Cumparator sunt complete si corecte;
2. Produsele din comanda Cumparatorului sunt disponibile;
3. Nu exista erori in sistem care ar putea genera preturi gresite.

Politica de returnare

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, fara inscrisuri sau alte benzi lipite pe produs sau cutie, cu etichetele originale intacte si documentele care l-au insotit). Ambalajul original trebuie sa fie intact fara inscrisuri, fara etichete adezive si fara alte documente lipite direct pe el. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Novonir Grup va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.

Novonir Grup va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.

Pentru returnarea produselor comercializate de Novonir Grup SRL ne puteti contacta telefonic la numerele: 0372.737.363/0372.737.364/0729.900.938.

Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.